Inloggen
Winkelmandje
450.000 producten uit voorraad leverbaar Beste prijs- en kwaliteit verhouding Onze klantenservice is 5 werkdagen per week open 30 dagen bedenktijd

Op werkdagen voor 12:00 uur besteld, binnen 1 tot 2 werkdagen verstuurd*
Heeft u vragen? +32 (0)333 133 93 (ma - vrij: 9:00 - 16:00)

FAQ pagina

Waarvoor heb ik het certificaat nodig?

De zekerheid van een juiste inspectie! laat uw hijs- en hef apparatuur met regelmaat keuren en beproeven, dan heeft u altijd een bewijs in handen dat u er alles aan gedaan heeft om de veiligheid van uw medewerkers te waarborgen.

Wanneer ontvang ik mijn certificaten?

Certificaten voor nieuwe producten worden direct met de nieuwe producten verzonden.

Hoelang is de levertijd?

Kijk voor de actuele levertijd op de homepage van onze website. We proberen de levertijd hier zo actueel mogelijk te vermelden.

Waar kan ik de Track en trace code vinden?

Deze word na de verzending van uw bestelling per mail naar u toegestuurd.

Wat zijn de verzendkosten?

Klik hier voor de pagina waar de verzendkosten staan vermeld.

Kan ik mijn bestelling wijzigen na betaling?

Helaas kunt u de bestelling niet wijzigen na plaatsing & betaling van de bestelling. Wij werken met een automatisch picksysteem waardoor dit niet mogenlijk is.

kan ik mijn bestelling annuleren na betaling?

Helaas kunt u de bestelling niet annuleren na plaatsing & betaling van de bestelling. Wij werken met een automatisch picksysteem waardoor dit niet mogenlijk

Hoeveel dagen na binnenkomst mag ik retouneren?

Binnen 30 dagen kunt u producten retouneren, hiervoor dient u een RMA nummer aan te vragen. Voor meer informatie kunt u kijken op: www.hijsjob.nl/retouneren

Wanneer krijg ik mijn betaalde bedrag terug?

Binnen 1 a 2 weken na ontvangst van uw retour ontvangt u het betaalde bedrag terug.

Hoe kan ik zien dat de betaling van mijn geplaatste bestelling binnen is?

Dit is zichtbaar bij uw account, hier staat dan bij de bestelling: "in behandeling".

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt een wettelijke garantie. dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogenlijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terug betaling. * Het onderhoudt en inspectie moet jaarlijks geschieden door een erkend EKH-bedrijf welke door ons erkend. * De factuur van uw Producten dien als garantie bewijs, bewaar deze dus goed.

Zijn alle producten op voorraad?

producten waarbij vermeld staat: "op voorraad"zijn op voorraad. Let op! dit geld niet voor alle producten.

Voldoen de producten aan de wettelijk gestelde eisen?

Hijsjob garandeert dat ALLE producten voldoen aan wettelijk gestelde eisen. Allerbelangrijkste voor Hijsjob is dat wij kwalitatieve, veilige producten leveren. Alle producten kunnen op verzoek van de opdrachtgever tegen betaling voorzien worden van een EKH-certificaat.

Wat zijn de Openingstijden?

Wij zijn van maandag tot donderdag van 8:00 tot 17:00 geopend, op vrijdag vanaf 7:30 tot 16:30. Voor het afhalen van een bestelling kunt u tussen 8:00 en 16:30 bij ons terrecht.

Ik heb een storing in mijn elektrische takel, wat nu?

Neem contact met ons op via de klantenservice.

Ik heb een klacht, waar kan ik terrecht?

Indien u een klacht heeft, laat het a.u.b. weten via de klantenservice wij gaan ons uiterste best doen om het op te lossen en indien nodig interne stappe te ondernemen, zodat het correct wordt opglost.

Wat zijn de betaalmiddelen?

Wij hebben meerdere betalings mogelijkheden: IDEAL, PayPal, Visa/Mastercard, Maestro en Overboeking. Onze bank gegevens kunt u vinden bij "contact".

Kan ik als particulier bij jullie kopen?

Ja, natuurlijk kan dit.

kan ik de bestelling afhalen?

Natuurlijk kunt u een bestelling afhalen, dit dient u aan te geven wanneer u een bestelling plaatst.

als ik voor afhaal kies, wanneer kan ik de bestelling dan afhalen?

Wanneer u voor afhaal kiest bespaard u de tijd van levering. U krijgt een melding als de bestelling klaar ligt.

Hoe krijg ik het betaalde bedrag retour?

U krijgt het betaalde bedrag retour via de originele betaalmethode waar u de bestelling mee heeft betaald.

Waar kan ik het retourformulier downloaden?

Klik hier voor het downloaden van het retourformulier.

Waar kan ik een RMA nummer aanvragen?

Een RMA nummer kun je aanvragen via onze klantenservice.

Winkelmandje

Wis filters

Filter

20191207 14:54:24 PC71False0FalseTrue0